NİYETİNİZİ BELLİ ETMEYİN!



Sinsilikten hoşlanmam. Savaşlar bile ilan edilmeli bence. Ama nedense baskınla başlar bütün savaşlar. Savaş ilanları söylemle değil eylemle yapılır ki baskın basanın olsun.

Bizimki bir savaş değil sonuçta. Ancak baba-oğul da olsa menfaat çatışması söz konusu. Ben oğlumun derslerini ihmal ederek bilgisayarda oyun oynamasını istemiyorum. Oğlum ise ders çalışmak sıkıcı, bilgisayarda oyun oynamak cazip olduğundan, derslerini etkilemediğini gerekçe göstererek bilgisayarını kapatmaya yanaşmıyor.

Baktım olacağı yok. Bilgisayara şifre koyacağımı, bundan sonra benim izin verdiğim zaman bilgisayarı açabileceğini söyledim. Ertesi günü dediğimi yapmak üzere bilgisayarı açtım fakat oğlum benden önce şifre koyduğu için bir türlü bilgisayarı açıp şifre koyamadım.

Baktım olacağı yok oğlumu gözlemeye başladım. Bilgisayarı açık bırakarak tuvalete gittiğini görünce derhal odasına gittim kendi şifremi koymaya muvaffak oldum.

O nedenle, tarihi tersine çeviremezsiniz, okuduklarınızdan ders alarak yapın-yapacağınızı ve asla niyetinizi belli etmeyin!

Hiç yorum yok: