GÖRÜNÜŞE ALDANMAYIN!


Doğu illerinden birinde görevliyim. Bir yandan çalışıyor, bir yandan da bilgisayar açık, arkadaşlarla laflıyorum.

Bir odacımız var, kaderi adı konulurken çizilmiş sanki, İkram. Çay ikram ediyor, kahve ikram ediyor. Doğuda çalışanlar arasında eğitim seviyesi düşük, Türkçe bileni bile az. Hele bilgisayar, batı illerinde bile az ki burada ne gezer.

O nedenle rahatım. Bilgisayar açık odadan çıkıyorum, İkram, arada bilgisayarıma bakıyor benim tarafa geçip. Bir ara sormuştum İkram’a şaka yollu, anlar mısın bilgisayardan, diye. O da “he valla, anlarım beyim” demişti.

Bir gün bir memura:

-İkram bakıyor benim bilgisayara, anlıyor mu bilmem, dedim.

Memur dedi ki:

-Siz onun öyle göründüğüne bakmayın, mesai çıkışı doğru internet cafeye gidiyor, Emrah nicki ile bütün doğu-güneydoğuyu kasıp-kavuruyor.

Hiç yorum yok: