İYİLİK DE BİR YERE KADAR

Doğu illerinden birinde müdür beyin odasındayız. Müdür Bey, uzun süren bir telefon görüşmesinden sonra açıklama gereği duydu:

-Kusura bakmayın, bir daire başkanımızdı arayan. Oğlu burada asker. Hafta sonu ziyaretine gitmiştim. Onunla ilgili arıyor.

-Müdür Bey,  burada askerlik yapanlarla ilgileniyorsunuz, ne güzel . İnşallah benim oğlum asker olduğunda da burada olursunuz ve ilgilenirsiniz. Bizim de gözümüz arkada kalmaz.

-Ne demek efendim, tabi ki ilgilenirim.

Bir süre sonra Müdür Bey aklına takılanı sorma gereği duydu:

-Oğlunuz asker olduğunda tabi ki ilgilenirim de kaç yaşında oğlunuz?

-Dört.

-Aman efendim, beş yıldır memleketime iki bin kilometre mesafede çalışıyorum. Ben on altı yıl daha burada çalışamam. Ben batıya tayin olayım, gittiğim yerden de ilgilenirim ya da oğlunuz benim tayin olduğum yerde askerlik yapar inşallah.

Hiç yorum yok: