BAĞCI DÖVMEDEN ÜZÜM YEMEK

İşveren tarafından mağdur edilmiş çalışanlar, Bölge Çalışma Müdürlüğünde dilekçe yazıyorlar. Bir kız dilekçesi elinde son defa patronuyla konuşuyor:

-Bana on lira zam yapsaydınız ben burada olmazdım!

Telefon kesiliyor:

-Tüh, boşuna aradım kontörlerimi de harcadım, aramasaydım keşke !

Tanık olduğum konuşmanın bana düşündürdükleri:

-Ülkede milyoner sayısı da artıyor işsiz sayısı da.

-Bazılarının bahşiş olarak verdiği on lira birileri için işiyle ilgili karar verecek kadar önemli.

-Dilekçe elinde son bir defa patrona telefon edildiğine göre amaç üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil.

-Verilecek dilekçenin sonucundan umut da az ki patron son kez aranıyor.

Son sözüm de dilekçe sahibi kızımıza:

-Sana on lira zam yapmayan patronundan ne bekliyorsun ki son kez arayıp kontörüne yazık ediyorsun. Görünen köy kılavuz istemez ya da bugüne kadar ne gördüysen bundan sonra da onu görürsün.

Hiç yorum yok: