BABA BUGÜN NOBEL ALDIM


-Baba, bil bakalım bugün ne oldu?

-Hayırdır?

-Bugün fizik nobeli aldım. Nobel alan ilk Türk olamadığım için özür dilerim.

-Olsun oğlum, canını sıkma.

-Ödül olarak verilen bir milyon dört yüz bin doların üç yüz elli bin dolarını hesabına yatırdım. Bana şimdiye kadar yaptığınız masraflar için. Madalyayı da bırakıyorum. Birkaç gün sizde kalsın, konu-komşuya gösterirsiniz.

-Ne gerek vardı oğlum, görevimiz.

-Bu arada gelirken tur şirketine uğradım. Hep hayal ettiğin Norveç Fiyortlarına gitmen için Cruise Gemisi turundan bir paket satın aldım. Haftaya uygun musun?

-Zahmet etmişsin ama çok sevindim.

-Ha, bu arada oğlumuza da senin adını koymaya karar verdik. Gitmeden çocuğun nüfus kağıdını çıkarır mısın?

-Tabi ki ama şımartıyorsun beni.

-Günaydın, kalk, işe geç kalacaksın!

-Eyvah geç kaldım. Çok güzel bir rüya gördüm. Akşama anlatırım ya da siteye yazarım oradan okursunuz.

Hiç yorum yok: