YENİ HEDEF ANITKABİR ARAZİ Mİ?

MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan,” Anıtkabir’in arazisinin fazla olduğunu uzun süredir dillendiren AKP, Rasattepe’de yeni bir proje geliştirerek bu alanı küçültmeyi mi hedefliyor” diye bir soru önergesi vermiş.

Ben, iddianın doğru olup-olmadığını bilmiyorum. Sayın Vekilin neye dayanarak bu önergeyi verdiğini de. Ancak haberi okuduğumda bende yarattığı algı beni ürküttü. Zira bu haberi bir yıl önce okusam güler geçerdim. Fakat Ankara Büyükşehir Belediye Başkanının son ODTÜ arazisinden geçen yol ile ilgili olarak söylediği “kestiğimiz ağaçların bedelini ödedik, başka yere de kaç katı ağaç diktik, daha ne istiyorsunuz” açıklamasından sonra bu haber beni şaşırtmadı açıkçası.

Şimdi merak ettiğim, Ankara Büyükşehir Belediyesinin bünyesinde Anıtkabir’i koruyan askerleri de dövebilecek sayıda ve nitelikte işçi bulunup bulunmadığı.

Hiç yorum yok: