AŞK KALBİ BÜYÜTÜR MÜ?

Efendim bugünlerde üzerinize afiyet keyifsizim. Hiç şikayetim olmadığı halde bir sağlık kontrolüne gideyim, dedim. Gitmez olaydım. Zira bir şey sormazsanız iyisiniz, sorarsanız da alacağınız cevap hiç belli olmuyor.

Nitekim ben geçen hafta güle oynaya gezerken şu an kolumda bir tansiyon ölçer bağlı. Belimde de bir alet ve de onların hortumları. Habire kolumu sıkıp ölçüm yapıyor. Nedeni tetkik ve tahliller sonucu kalbimde büyüme meydana gelmiş. Üzerine de bugün yaşıtım, meslektaşım ve devre arkadaşımın kalp krizinden ölüm haberini aldım.

Tam bu olumsuz haberlere canımı sıkmışken birden aklıma bir fikir geldi. Malum, karşı cinsler birbirlerine hislerini söylerler ancak karşısındakini ne yapsa inandıramazlar. Delili ispatı yoktur çünkü bunun. Duygular, ispattan çok beyana tabidir çünkü.

Düşündüm de, madem bütün tetkikler kalbimin büyüdüğünü söylüyor ve mademki bunca zaman karşı cinse “kalbim senin için atıyor” demişim ve inandıramamışım. Ve mademki bunca zaman söylediğim sözler, yazdığım yazılar, aldığım tek taşlar ve gönderdiğim çiçekler karşımdakini sevdiğime inandırmaya yetmemiş. O halde kalbimin onun için attığını ve hatta çok atmaktan büyüdüğünü gösteren röntgen filmlerini, ekg, kalp ultrasonu ve bir haftalık tansiyon ölçümlerini bir hediye paketi içinde göndersem daha iyi olmaz mı?


Ne, duygular kalpten değil beyinden mi yönetiliyor? Bunca kalp üzerine söylenen sözler, yazılan şiirler ve söylenen şarkılar boşuna mı yani?

Hiç yorum yok: