İNSANI GÖKLERE ÇIKARIP ORADA BIRAKMAK

Burçlara inanmam ancak her gün de okurum. Açıkçası, insanları 12’ye bölüp yaklaşık 700 milyon insanın aynı anda aynı şeyleri yaşayacağını düşünmek bana mantıklı gelmiyor. Burç özellikleri ise farklı. Zira insana tıpa tıp uyuyor. Nedeni, yazılanlar güzel şeyler ve doğal olarak bunlara itiraz mümkün değil de ondan.

Fakat ben yıldızlara, kartlara ve kahve fincanında kalan izlere bakarak destan yazan insanlara hayranım. Hayal güçleri takdire değer en azından. O nedenle her gün burcumu okuduğum gibi fal da baktırırım ama inanmam.

Efendim, geçen gün okuduğum bir burç yorumuna göre, mensubu olduğum ikizler burcu insanı hayatındaki insanları zirveye çıkarıp orada bırakıyormuş. Bir an geçmişimi düşününce bu yoruma hak verdim. Zira ben de öyle yapıyorum ancak bunu yanlış bulmuyorum.

Hayatına girmiş insanları göklere çıkarmak, onları gönlünün başköşesine oturtmak, onları en iyi, en güzel ve her şeye layık varlıklar olarak görmek ve onlar için elinden gelenin en iyisini yapmak ancak bütün bunların değeri bilinmeyince ve de karşılık görmeyince de onları hayatından çıkarmak. Bunun neresi kötü?

Ve ne önemi var onların zirveden nasıl indiklerinin?


Hiç yorum yok: