İKİ TOKAT DAHA ATARSA…

Yazmaktaki amacım, vaktini bana ayıran okuyucuya yeni bir şey söyleyebilmek ve görülmeyeni gösterebilmek. Ancak benim gibi sade bir vatandaşın okuyucunun görmediği bilmediği bir bilgiye ulaşması olanaksız. Geriye kalıyor herkesin gördüğü ve okuduğu olaylara kendi yorumumu katmak. Daha ziyade de olayları mizahi açıdan yorumlamak.

Efendim, bugün okuduğumuz habere göre, BDP Milletvekili Sabahat Tuncel’in tokat attığı polis müdürü, Tuncel’den kazandığı parayı Şırnak’lı çocukların eğitimi için harcamış.

Şimdi, bir milletvekilinin bir polis müdürüne tokat atması kötü bir olay. Ancak polis müdürü kazandığı tazminatı Şırnak’lı çocuklar için harcayarak bu olumsuz olayı çok güzel bir sonuca taşımış.

Ben de olaya mizahi bir bakış açısı getireyim istedim. Mademki milletvekili tokat atıyor ve mademki tokat yiyen polis müdürü de kazandığı tazminatı çocukların eğitimine harcıyor. O halde Tuncel iki tokat daha atarsa Şırnak’lı çocukların eğitim masrafları tamamen karşılanacak demektir. Bu sayede milletin vekili de halkı için iyi bir şey yapmış oluyor.


Hadi Tuncel, eline kuvvet!

Hiç yorum yok: