YENİ TELEFON SAPIKLARI!

Telefon sapıkları genelde erkek olurdu. Fakat benim sapığım bir kadındı. Öyle güzel aşk mesajları çekerdi ki insanın içi giderdi. Buna rağmen bir gün dayanamadım aradım:

-Hanımefendi, mesajlarınız güzel fakat sanırım adres yanlış. Bir daha göndermezseniz memnun olurum!

-Tamam abey bi da olmaz!

Yeni telefon sapıkları ise cinsiyetsiz. Hayır, tabi ki arayanın bir cinsiyeti var. Kadın da olabiliyor erkek de. Bir firma adına aradıkları için firma cinsiyetsiz diyorum.

Yemek yiyorsunuz telefon acı acı çalıyor. Koşarak gidiyorsunuz. Öyle ya hasta var, yaşlı var. Çoluk var çocuk var. Karşınızdaki:

-Bilmem ne termalden arıyorum. Devremülklerimiz çok cazip!

Ya da tuvalettesiniz uzun ve sabırsızca çalıyor telefonunuz. Kayıtlı olmayan bir numara:

-Ben bilmem kim, kampanyalarımız hakkında bilgi verecektim!

Tabi bir de mesajlar var. Bir ses ve telefonunuzda beliren bir zarf işareti:

-Çok cazip kredilerimiz var!

Ben ömrümü gurbette geçirdiğim için posta kutumda bulduğum her zarf beni heyecanlandırır. Tabi ki telefonumda gördüğüm zarf işareti de. Her seferinde heyecanlanıp hayal kırıklığı yaşamaktan bıktım artık.

Aklıma gazetelerde her zaman gördüğümüz, bizi sevindiren ve umutlandıran haberler geldi:

-Bilmem kaç trilyon dolarlık bor rezervi bulundu!

-Bilmem kaç yıl yetecek kaya gazı bulundu!

Bunun gibi umut veren başka haberler de vardır:

-Bankalar artık kart ücreti almayacak!

-Artık isteyen herkese reklam mesajı gönderemeyecek!

Bu güzel haberlere rağmen hayatımızda değişen bir şey olmaz. Bulunan bor ve kaya gazından refahımıza bir şey düşmediği gibi bankalar kart ücreti almaya, reklam mesajları da gelmeye devam eder.

Eminim, mevzuatın bir yerinde vardır insanları rahatsız etmeyi yasaklayan kanun maddeleri. Fakat uygulayan olmadıktan sonra ne işe yarar.

Bugünlerde her gün ev telefonumda cevapsız arama var. Kimden mi? Bana gelen rahatsız edici çağrıları önlemesi gereken telefon şirketinden.

Kimi kime şikayet edeceksiniz?



Hiç yorum yok: