PARDON


Çoğu ilk defa bir araya gelmiş bir topluluk yemekte. Masadaki erkeklerden biri:


-Tuvalet ne tarafta acaba?


Yakınındaki bir kadın:

-Ben yardımcı olayım.

-Teşekkür ederim ama üç yaşımdan beri kendim yapabiliyorum.

-Ben tuvaletin yerini gösterecektim.

-Pardon.

***

-Neden beyaz kızı öpüyorsun da zenciyi öpmüyorsun, ırkçı!

-Beyaz kız liseden arkadaşım, zenci de onun atletizm takımından arkadaşı, ilk defa gördüğüm kızı neden öpeyim ki?

-Pardon.

***

-Merhaba, ben Baybora.

-Memnun oldum, ben de Bay Fikret.

-Benim adım Baybora.

-Pardon.

***

-Eta Bey yok mu?

-Etabey Bey senin askerlik arkadaşın mı, nasıl hitap ediyorsun hocana? 

-Pardon, ben adını Eta sanmıştım hocam.

***

-Fortran ıv kitabını götürecek misin?

-O fortran ıv değil, fortran dört.

-Pardon, fortran bir, iki üçü göremeyince.

Hiç yorum yok: