SARIGÜL’ÜN KASETİ Mİ VAR?

Benim “Seçimler yaklaşıyor, kasetler hazır mı?” yazımın daha mürekkebi kurumadan ilk kaset vizyona girmeden iması geldi. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, katıldığı bir televizyon programında Sarıgül’ün CHP’ye katılması ile ilgili olarak “Önce şişirler, baktılar gitmiyor Baykal'a yaptıkları gibi yapıp indirirler” demiş.

Ben Ankara’da yaşamadığım için Gökçek’i sadece ekranlardan tanıyorum. Tanıdığım kadarıyla, Gökçek Türk Siyasetine dobralığı getirmiştir. Her kelimesini ölçüp biçen siyasilerin tersine ağzına geleni söyleyen, lafının nereye gideceğini düşünmeyen biri olarak tanıyorum kendisini. O nedenle de bir şey söylediyse, bir bildiği vardır diyorum.

Ancak kendisinden ricam, lafını yarım bırakmasın, arkasını da getirsin. Sarıgül’ün indirilecek kıvamda bir kaseti varsa açıkça söylesin, adamcağız da (İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayının Trakya’da ve Doğuda ne işi var, nereye aday olacağını mı şaşırdı bilmiyorum ama) şehir şehir dolaşmasın.


Kamuoyu da boş yere meşgul edilmesin!

Hiç yorum yok: