BULAMADIK İVANA GİBİSİNİ

Magazin basınına hayranım. Toplumun sigortası bence. Herkes küçümsese de beğenmese de topluma iyi haberler veren, duymak isteneni söyleyen bir tek onlardır. Okuduğumuz gördüğümüz bütün kötü, olumsuz haberlerin hemen yanındadırlar ve bozulan moralimizi hemen düzeltirler, bize pozitif bir enerji verirler.

Bugün de Suriye’den, ülkemizden gelen kötü haberlerin yanı başında gördüm yine onların bir haberini. Güzel bir kadın ve söyledikleri kadından da güzel. Pek de alışkın olmadığımız cümleler hem de:

"Eğer kadın isterse, ben kendim ayarlarım"

Henüz boşanmadığı kocasını aynı mekanda başka kadınlarla eğlenirken gören Modacı İvana Sert, "Sizin olduğunuz mekanda başka bir bayan ile eğlenmesi ile ilgili neler söyleyeceksiniz?" sorusuna "Eğer bayan isterse, ben kendim ayarlarım" diyerek herkesi şok eden bir yanıt vermiş.

Biz yıllardır doğudaki bazı kadınların “kocasını kendi elleriyle evlendirdi” haberlerini duymuştuk ancak bu kadar güzel ve modern bir kadının böyle bir şey söyleyebileceğini düşünmemiştik. Magazin basını bize böyle bir şeyin olabileceğini gösterdi.

Kocasını kendi elleriyle evlendiren hatta kız istemeye giden kadınların genelde “kocama ben yetmiyorum” bahaneleri vardı. Magazin basını bize İvana gibi genç ve güzel bir kadının da böyle düşünebileceğini gösterdi. Geriye kalıyor İvana gibi bir kadın bulmak!


Hiç yorum yok: