BİZİM BÜYÜKERŞEN SEÇİMİ KAYBETTİ!

Germencik, benim için tutkudur ve hiç bitmeyen hasretimdir; çok erken yaşlarda ayrıldığım, o günden beri sadece hafta sonu ve bayram tatillerinde gidebildiğim ve bir gün emekli olduğumda kavuşmayı düşündüğüm memleketimdir.

İlk zamanlarda memleketimde zaman adeta durmuş gibiydi. Uzun yıllar hiçbir değişiklik olmadı. Gidip geldikçe evlerinde, sokaklarında ve insanlarında zamanın meydana getirdiği aşınmayı görüyordum sadece. Ta 2009 yılına dek.

2009 Yılında, Germencik’li olmamasına karşın uzun zamandır ilçemizde hekimlik yapan Dr.Ahmet YAVAŞOĞLU Belediye Başkanı seçildikten sonra memleketimde gerçek bir gelişim ve dönüşüm başladı: Belediye Parkı yenilendi, yanına meydan yapıldı, şehir kanalizasyona kavuştu ve sokakları yenilendi ve bunun gibi birçok değişiklik.

Yavaşoğlu, bir muhalefet partisine mensup bir belediye başkanı olmasına karşın şehri bambaşka bir havaya büründürdü. Tıpkı Büyükerşen Hocanın Eskişehir’i gibi. Açıkçası, uzun yıllar yaşadığım İzmir’de bu hizmetlerin benzerini bulamadığım için Germencik’te yapılan bu güzel işlerle teselli buldum.

Bu gelişmelerle ilgisi var mı bilmem ama bu sırada Germencik’te jeotermal elektrik santralleri kuruldu ve her taraf inşaat haline geldi. Çok güzel evler yapılır oldu. Bir başka güzelleşti bizim ora.

Geldi 30 Mart Seçimleri. Seçim gecesi uzun süre sağlıklı bilgi alamadım. Sabah bir baktım ki “Bizim Büyükerşen” seçimleri kaybetmiş. Hem de epey bir farkla.

Benim için tam bir sürpriz oldu. Eminim birçok insan için de öyle olmuştur. Zira bunca hizmete aç ve yerinde sayılan yıllardan sonra 5 yıla sığmış bunca “gözle görülür” hizmete rağmen Sayın Yavaşoğlu’nun seçimi kaybetmesi nasıl açıklanır bilmiyorum.

Seçim kampanyası sırasında memleketimden bir hayli uzaktaydım. Neler yaşandı, rakipleri neler vaat etti bilmiyorum. Ben işin o kısmında da değilim açıkçası.

Ayrıca siyasete bir partili veya partiler gözüyle değil daha global bakan birisiyim. Görevim gereği siyasi konularda spesifik bir değerlendirme yapma olanağım da yok. Kişisel olarak tanışıklığımın bulunmadığı, sadece hizmetlerinden tanıdığım Sayın Yavaşoğlu’nun seçimi kaybetmesine  bir Germencik’li olarak üzüldüğümü belirtmek istiyorum.

Sayın Başkanım, memleketime yaptığınız hizmetler için çok teşekkür ediyorum.

Umarım yeni başkanımız sizi aratmaz ve sizden daha çok hizmet yapar.


Umarım sizi tekrar başkanımız olarak görürüz ve umarım Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Özlem Çerçioğlu da seçimlere kadar sizin çalışkanlığınızdan faydalanmayı düşünür.

Fotoğraf: Necip UYANIK

Hiç yorum yok: