HİNDİSTAN MARS’A BİZ ÖĞRENCİ EVİNE!

Türban meselesi kapanınca derin bir oh çekmiş, artık enerjimizi teknoloji üretmeye ve başka ülkelere yetişmeye harcamamız gerektiğini söylemiştim.

Daha yazının mürekkebi kurumadan Hindistan’ın Mars’a uzay aracı gönderdiği haberi geldi. Ben de bunun üzerine bizim Tübitak’tan veya ODTÜ’den bir misilleme beklerken başka yerden bir haber geldi: Öğrenci evleri meselesi.

Akşamdan beri düşünüyorum bu konuda yapılabilecek yasal düzenlemenin nasıl olabileceğini fakat içinden çıkamıyorum. İnanın Mars’a uzay aracı göndermek daha kolay olmalı.


Elliye merdiven dayamış ömrümde şu sonuca vardım: “eller aya biz yaya” sözünün bile demode olduğu, ellerin Ay’ı bırakıp Mars’a yöneldiği yerde biz türbandan öğrenci evlerine ancak geçebildik. İnşallah yurtlarını ayırdığımız, aynı evde kalmalarına izin vermediğimiz gençler bütün enerjilerini tamamen uzaya verecekler ve biz o gün herkesi geçip Jüpiter’e varacağız.

Hiç yorum yok: