KADINLARI TACİZDEN KURTARACAK PANTOLON


Her medeni insan gibi kadınlara yapılan taciz ve tecavüzler beni de çok rahatsız ediyor. Zaman zaman çareler düşünsem de bu konuda mucizevi bir formüle ulaşabilmiş değildim. Ta ki dün sabaha kadar.

Dün sabah otobüste önümde çok güzel bir kadın oturuyordu. Birkaç durak sonra kadın inmek için ayağa kalkınca şiddetle irkildim. Zira önümde yan yana iki piton yılanı dikey halde duruyordu. Kadın biraz daha bana yaklaşsa veya yanıma oturmaya kalksa derhal kaçardım oradan.

Tamam, kadınlar leopar desenli kıyafetler giyiyorlar, yılan derisinden cüzdan ve timsah derisinden de çanta kullanıyorlar, biliyorum. Fakat bu gördüklerimiz hayvanların aslı ile birebir aynı ebatta olmadıklarından bize o hayvanları hatırlatmıyorlar. Fakat bu piton yılanı desenli pantolonlar öyle değil. Aynı ebatta bacaklarda birebir yılan görmüş etkisi yaratıyorlar.

Bence bu piton desenli pantolonlar kesinlikle kadınları tacizden korur. Düşünebiliyor musunuz, bir kadının üzerinde iki piton yan yana dik halde duruyorlar ve de kımıldıyorlardı.  Yılan zaten soğuk hayvan. Böylesini görünce kim cesaret edebilir bu kadına dokunmaya?

Diyorum ki, ilk denemeyi önümüzdeki yılbaşı Taksim’de yapalım. Kadınlar bu yılan desenli pantolonlardan giyip gelsin. Bakalım yine de olacak mı taciz?

Hiç yorum yok: