BİZDE DE VAR MI “BEDAVA SEKS” PRİMİ?


Sabah sabah iki haber, ikisi de aynı konuyu içeriyor fakat manşetleri farklı:

Milliyet: Afrika'nın kralı Nijerya!

Hürriyet: 1 hafta bedava seks kazandılar!

Tabi ki ben olayı Hürriyet’ten öğrendim. Nedir bu “kazanılan bedava seks?” derken haberin ikinci paragrafında öğrendim ki, Güney Afrika'da düzenlenen 2013 Afrika Uluslar Kupası'nda, Burkina Faso'yu 1-0 mağlup eden Nijerya, 19 yıl aradan sonra şampiyon olmuş.

Afrika Uluslar Kupası'nda Nijerya'nın gruptan çıktığı dönemde bir açıklama yapan Nijerya Hayat Kadınları Derneği, milli takımlarının şampiyon olması halinde 1 hafta bedava seks vaadinde bulunmuş. Şimdi herkes, Nijerya Hayat Kadınları derneğinin "1 hafta bedava seks" sözünü tutup tutmayacağını merak ediyormuş.

Evet, ben Nijerya’nın şampiyon olduğunu da, Nijerya’da hayat kadınlarının bir derneği olduğunu da Hürriyet’ten öğrendim. Milliyet’in haberini okumak için ise özellikle arayıp bulmam gerekti. Zira ana sayfada bu konuda bir manşet yoktu.

Şimdi, seksle ilgili manşetin haberi bana okuttuğu doğru. Muhtemelen Hürriyetin haberinin daha çok okunacağı da bir gerçek.

Nijerya’da hayat kadınlarının örgütlenmiş olması ve futbolcuları böyle bir prim vaadi ile motive ederek ülkelerine bir kupa kazandırmaları da güzel.

Benim merak ettiğim, bizde de var mı bir “Hayat Kadınları Derneği”? Varsa neden ülke için elini taşın altına koyarak böyle bir ödül vaat etmiyor? Ayrıca böyle bir vaat futbolcuları kamçılar mı? Yoksa özellikle evli olanları korkutur mu?

En büyük merakım ise, her haberi okutmak için seksle ilişkilendiren necip Türk Basınının yakında terör, trafik kazası ve eğitimle ilgili haberleri de seks ile ilişkilendirip-ilişkilendirmeyeceği…

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/22570064.asp
http://skorer.milliyet.com.tr/afrika-nin-krali-nijerya-/-/detay/1667127/default.htm


Hiç yorum yok: