HANGİSİ HUMEYNİ GİBİ YURDA DÖNECEK: GÜLEN Mİ UZAN MI?

Artık iyice emin oldum ki Toplum mühendislerinin bir laboratuarı oldu Türkiye. Yapmak istediklerini önce ülkemizde deniyorlar sonra başka yerlerde uygulamaya koyuyorlar.

Nasıl bu kanıya vardım? Tabi ki yaşadıklarımdan. Son otuz yıla, hele de son bir yıla öyle şeyler sığdı ki anlamakta, algılamakta ve yorumlamakta acizim. Onu bırakın, böyle giderse toplum olarak beynimizin sigortaları atacak, anakartı yanacak ve galiba hepimize bir çip takıp dolaştıracaklar.

Fazla değil son bir yıla dönelim:

-Samanyolu TV Hükümet aleyhine yayınlara başladı.

-AKP’liler Samanyolu TV önünde protesto gösterisi yaptı.

-Hakan Şükür muhalif oldu.

-Ayakkabı kutuları ortaya çıktı.

-Kılıçdaroğlu bozkurt işareti yaptı.

Liste uzun. Gördüklerimizin ne kadarını hazmedebildik, ne kadarını analiz edebildik bilmiyorum. Fakat gelecek bir yıldan endişeliyim. Artık şaşırmak istemiyorum. Herkesin nerede olduğu, tarafı belli olsun istiyorum.

Geçen gün aklıma geldi. Bundan birkaç yıl önce Fethullah Gülen’in Humeyni gibi ülkeye döneceği söyleniyordu, şimdi iadesi isteniyor. Hakkında kırmızı bülten de çıkarıldı mı bilmiyorum. Kısacası şu an itibarıyla, Humeyni gibi değil Horzum gibi dönmesi mümkün. Kendisini milyonlar değil polisler karşılayacak büyük ihtimalle.

Peki, bir zamanlar mitinglerindeki döneri yemeğe binlerin koştuğu, partisi barajı zorlayan ve şu an kırmızı bültenle aranan Cem Uzan Humeyni gibi dönebilir mi?


Burası Türkiye, her şey mümkün.

Hiç yorum yok: