KENDİM PARİS’TE FİKİRLERİM MEYDANLARDA!

12 Eylül döneminde, Alpaslan TÜRKEŞ’in unutulmaz bir sözü vardır:

-Kendim hapiste fikirlerim iktidarda!

Evet, bazen kişilerle fikirlerinin bulunduğu yer ve gördüğü muamele farklı olabiliyor. Geçen gün gittiğim bir yerde gördüğüm bir manzara bana bu sözü hatırlattı. Bir kasabada miting vardı. 

Konuşmalar bittikten sonra da kalabalığın dağılmaması dikkatimi çekti. Biraz dikkatli bakınca, dağılmayan kalabalığın meydandaki bir döner tezgahının önünde uzun bir kuyruk oluşturduğunu ve itiş kakış arasında ekmek arası döner almaya çalıştığını gördüm.

Bu da bana yukarıdaki sözü hatırlattı. Bildiğim kadarıyla miting meydanlarına döner tezgahını sokan Cem UZAN’dır. Bu sayede de yaklaşık yüzde 7 oy aldı. Hatta demokrasi beşiği İzmir’de aldığı oy yüzde 17’ye dayandı.


Ne dersiniz, Cem UZAN bu manzarayı görse ve “ben Paris’te sürgündeyim ama fikirlerim  meydanlarda” dese haksız mı?

Hiç yorum yok: