BU PARTİLERE KESİNLİKLE OY VERMEYECEĞİM!

Yaşananlar size de tuhaf geliyor mu?

-Şu kişilere suikast yapılabilir!

-Yüz silahlı adam geldi, provokasyon yapacaklar!

-Seçimi erteletmek için her türlü provokasyon yapabilirler!

-Seçim sonucu değiştirmek için sandıkları kaçırabilirler!

-Kriptolu telefonları bile dinliyorlar!

Liste uzayıp gidiyor. Normalde, yetkili makamlara yazılacak bir dilekçede veya istihbarat raporlarında yer alması gereken konular her akşam ekranlardan vatandaşa duyuruluyor.

Ben de ben bir vatandaş olarak günlerdir kıvranıyorum “bu şikayetlerle ilgili ne yapabilirim” diye. Düşünüyorum taşınıyorum bir çare bulamadım henüz. Zira bu duyumları önleyecek, tedbirleri alacak yetki ve güç bende değil.

Benim elimde sadece bir oyum var. O da bu yapılacakları veya yapılanları önlemeye yeter mi bilmiyorum. Ama söz, eğer seçmen pusulasında, “Adaylara Suikast Partisi (ASP), Yüz Silahlı Adam Partisi(YSAP) ve Kriptolu Telefonları Bile Dinleyenler Partisi (KTBDP) varsa kesinlikle onlara oy vermeyeceğim.

Hiç yorum yok: