LEO’YA BİR FES GİYDİREMEDİNİZ Mİ?

Referandum üzerine yazdığım ve içinde “isim” geçmeyen yazım reddedilince anladım ki Milliyet Blog’a da OHAL gelmiş. Zaten epeydir dizi yazarı olduk hepimiz. Oraya da OHAL uğramaz inşallah.

Esasen ben “dizi yazarı” olmaktan da gocunmuyorum. Uğradığımız işyeri ve gittiğimiz evlerin cümlesinde sabah Müge Anlı, öğleden sonra evlenme programları ve akşamları da diziler açık olduğuna göre, bu programlar hakkında yazacağımız yazılar da bir memleket meselesine el atmaktır bence.

Misal, geçen hafta, Vatanım Sensin dizisinde Ali Kemal ve Hilal, Leo’yu gizlice gemiyle İzmir dışına gönderirken ona yerel kıyafetler giydirip at arabasına bindirdiler. Fakat Leo gibi “kakülü boyunu aşan” birinin başını açık bıraktılar. Gören kolayca tanıyabilirdi kendisini.

Onun için dizide Leo’nun başına bir fes veya sarık giydirmeyi düşünemeyen yapımcı ve senaristleri bu hatalarından dolayı uyarmak az şey mi?

Bizim dizi yazılarımızı dizi sektöründen okuyan, yazdıklarımızı dikkate alan var mı bilmiyorum ancak izleyicinin önemli bir kısmının okuduğu bir gerçek.

O nedenle biz yazmaya devam edelim. Bir dahaki sefer düzelir inşallah.

Milliyet Blog’un sansürlediği referandumun sonuçları hakkındaki yazımızdan mahrum kalan siyasilerin hatalarını düzeltmemenin vebali de yazıyı sansürleyenlerin üzerinde olsun.


Ne diyelim?

Hiç yorum yok: