HALİT ÇETİN'DEN:TRAFİK POLİSİ PAPA'YI ÇEVİRİRSE

Bir gün Papa son model limuziniyle yolda giderken canı cok sıkılır ve şoförüne
"senelerdir araba kullanmıyorum ve kullanmayı da çok özledim, bugünlük arabayi biraz da ben kullanabilir miyim?" diye sorar.
Şoförü; "tabii ki ne demek efendim buyrun" diyerek koltugunu papaya bırakır.
Yılların özlemiyle araba kullanmakla kalmayıp şehiriçinde aşırı sürat yapan Papa radara yakalanır ve genç bir polis tarafından durdurulur. Ehliyetini istedikten sonra arabayı kullananın papa oldugundan emin olduktan sonra ceza kesip kesmemek konusunda ikilemde kalan polis amirini arar:
- "Amirim yolda çok ama gercekten cok önemli birini sürat yaptigi icin çevirseydiniz ona ceza keser miydiniz?"
- "Bilmiyorum hayrola kimi çevirdin, çevirdigin kişi bakan mı?"
- "Yok amirim daha önemli biri"
- "Başbakan mı ?!"
- "Hayır amirim çok çok daha önemli biri !!"
- "Cumhurbaskanı mı, nedir oğlum söylesene kimi çevirdin?!"
- "Valla amirim bilmiyorum ama şoforlüğünü papa yapıyor..!!!"

Hiç yorum yok: