HANİFE ZUHAL TOPAL’I KOVACAK!

Evlenme programlarından sadece ikisini seyrediyorum. Seyretmekten de utanmıyorum. Geçen gün bir yazarımızın “beyin arada kaçmak ister” lafını duyduktan sonra “biraz sonra seyredeceğim haberler öncesi beynim demek buraya kaçmak istiyor” diye düşünüyorum. Ayrıca “Evlenme programları bu ülkeye lazım” diye yazı yazmışlığım bile vardır.

Evet, evlenme programlarından Esra Erol ve Zuhal Topal’ınkini seyrediyorum. Esra Erol’un programında Esra Erol direksiyonu elinde tutarken Zuhal Topal direksiyonu Hanife’ye kaptırmış durumda. O olmasa da diğer aday ve konuklar var. Ayrıca programın uzman konuğu, bayan solisti de güçlü. En önemlisi de yapımcının yazdığı “senaryo” programı izlenir kılıyor.

Yani programdan Zuhal Topal’ı çıkar bir şey eksilmez. Ben bile Hanife çıkana kadar diğerini seyrediyorum.Ve sonra şov başlıyor; adaylara sorulan sorular, sürpriz çay içmeler, girilen polemikler programı izletiyor.

Kısacası, adı “Zuhal Topal’la” olsa da program çoktan “Hanife Show’a” dönmüş durumda.

Aha şuraya yazıyorum, üç vakte kadar Hanife Zuhal Topal’ı programdan kovacak. Sözümü abartılı bulanlara soruyorum:

-Programda Hanife’nin babasını bile gördük Zuhal Topal’ınkini gören var mı?


Hiç yorum yok: