BEREN SAAT VE HÜLYA AVŞAR SULTAN OLAMADILAR BİR TÜRLÜ!

Tarihçi Halil İNALCIK, “o dizide tek bir sultan var o da Nebahat Çehre” dedi mi bilmiyorum ama gerçekten de öyleydi.

Önceki Muhteşem Yüzyılın başarısından dolayı Muhteşem Yüzyıl-Kösem dizisini de seyrediyorum ancak bir izleyici olarak hiç memnun olamadım, eski tadı bulamadım.

Sultan Ahmet’i canlandıran Ekin KOÇ’un Halit ERGENÇ’i aratmadığını rahatlıkla söyleyebiliriz ancak diğer oyuncular için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Beren SAAT ve hele Hülya AVŞAR tam bir hayal kırıklığı.

Hani oyuncu role giremiyor ya bazen ben de bir türlü onlarda bir sultan canlandıramıyorum gözümde. Diğer sultanlar ve harem ağaları da öncekilerin çok gerisinde.

Belki de talihsizlik birinci Muhteşem Yüzyıl kadrosunun çok iyi olmasıydı bu oyuncular için.

Keşke Kösem’in gençliğini canlandıran oyuncu bu kadar çabuk değişmeseydi hiç olmazsa.

Neyse ki tek tesellimiz bu dizideki mekan ve kıyafetlerin ilkinden iyi olması.


Bu haliyle diziyi seyrederiz seyretmesine de nereye kadar onu bilemiyorum.

Hiç yorum yok: