İNGİLTERE ÇIKSIN BİZ GİRELİM!



İngiltere, Avrupa Birliği'nde kalıp kalmayacağını oylamak için 23 Haziran'da referanduma gidecekmiş.


Bizim kırk yıldır kapısında girmek için beklediğimiz Avrupa Birliğinden çıkmaya çalışanları görünce içim bir tuhaf oldu tabi ki. Her zaman kendim için yaptığım “doğru mu yapıyorum” sorgulamasını ülkem için de yaptım.


Ancak yazımın konusu AB’ye girilmeli mi girilmemeli mi değil. İngiltere’de yapılacak referandumdan çıkacak sonucun bize ne yararı olabilir onu düşündüm.


Efendim, biz yıllardır AB kapısında beklerken başka ülkelerin üye yapılmasını nasıl açıklıyorlardı bize?


-Aldığımız ülkeler küçük ülkeler, sizin nüfusunuz fazla, entegrasyonunuz zor olur!


Ey Ab Yetkilileri, işte fırsat ayağınıza geldi. Eğer İngiltere’de yapılacak referandumdan ayrılma kararı çıkar da 2017 sonunda üyelikten ayrılırsa Ab nüfusu 53 milyon düşecek. Onun yerine bizi alın üyeliğe. 30 Milyon fazlalığımızı da yeni bir küçük ülkeyi üyeliğe almış sayarsınız olur biter.


Hem biz öyle İngiltere gibi burun büyüklüğü de yapmayız. Hemen Euro’ya geçeriz. Yani daha iyi entegre oluruz. Ayrıca bütün mültecilerinize de biz bakarız.(Tabi ki ücreti mukabil)


Hadi Avrupa kaçırma bu fırsatı!


Hiç yorum yok: