KEMALABİ ARAMADI!

Bizim meslekte abi denmez ama ben ona diyorum zira abi-kardeş olduk artık.

Efendim, Kemal Abi 8 Yıl önce emekli oldu. Süresini tam olarak tespit edemediğim aralıklarla beni telefonla arıyor. Sohbet ediyoruz. Genelde onu bilmem de benim yüzümde bir gülümseme kalıyor telefonu kapattıktan sonra.

Ve fakat tek taraflı bir ilişki bizimkisi. Eğer o an müsait değilsem “sonra ararım” derim fakat  Kemal Abi asla açmaz telefonu. Konuşmak için sonraki aramasını beklemem gerekir.

Ha, bir de Kemal Abi aradığında daima arka fondan sokak sesi gelir. Anladığım kadarıyla Kemal Abi mutat yürüyüşü sırasında arıyor beni.

Ve görüşmelerimiz aniden sona erer, bilirim ki Kemal Abinin otobüsü gelmiştir.

Bazen de vedalaşır, telefonu kapatmadan tekrar konuşmaya başlar. Anlarım ki Kemal Abinin otobüsü dolu geçmiştir ve bir sonraki otobüs gelene kadar konuşmaya devam edecektir.

Epeydir bir eksiklik hissediyordum düşününce buldum; Kemal Abi aramadı uzun zamandır. Sesini de anlattığı hikayelerini de özledim.

Başına bir iş mi geldi?


Arasam açar mı acaba?

Hiç yorum yok: