İSTİKŞAFİ BAMYA ÇORBASI

Ben her yaşadığı olaydan ders çıkaran birisiyim. Her seferinde sorarım kendime, “bundan ne kazandım, ne kaybettim” diye.

Şu an itibarıyla AKP ve CHP arasındaki görüşmeler sona ermiş ve ilk gelen bilgilere göre de olumsuz sonuçlanmış.

Ben iyimser biri olduğum için hemen düşündüm, ülke kaybetmiş olabilir ancak ben bundan ne kazandım?

İlk kazancım ilk defa duyduğum “istikşafi” kelimesi. Hani heyetler arası toplam 35 saat süren görüşmelere verilen ad..

İkinci kazancım ise bamya çorbası. Kılıçdaroğlu ve Davutoğlu arasında 4 saat 20 dakika süren görüşmede içilen çorba.

Ben bugüne kadar bamyanın bir çorbası olduğunu bilmiyordum ve bu sayede öğrenmiş oldum. Görüşme sonrası liderler tarifini verseler biz de içsek iyi olurdu ya neyse.

Evet, seçimlerden bu yana geçen yaklaşık iki ay boşa geçmiş, ülke de çok şey kaybetmiş olabilir ancak enseyi karartmamak lazım.

Sonuçta iki şey öğrendik, istikşafi ve bamya çorbası.


Az şey mi bu?

Hiç yorum yok: