ERKEN SEÇİMDEN KAÇANLARA SIĞINAK!

Sizi bilmem de benim yeniden 14 kanalda yayınlanan miting konuşmalarını, boş vaatleri ve incir çekirdeğini doldurmayacak polemikleri bir daha dinleyecek halim kalmadı. Sokaklardaki bayrak ve akşama kadar bangır bangır bağıran seçim otobüs/minibüslerini de tekrar görmek istemiyorum.

Bir seçmen olarak 7 Haziranın yorgunluğunu henüz atabilmiş değilim. Bir dört yıl daha bunlara tahammül edeceğimi sanmıyorum.

O nedenle bir seçmen olarak erken seçim istemiyorum. Çünkü 7 Hazirandaki seçmen tavrımı değiştirecek herhangi bir şey de olmadı bu geçen sürede.

Ayrıca, her cenaze geldikten sonra yapılan anketleri de iğrenç buluyorum.

Bütün bunlar ışığında, yetkililerden ve erken seçim kararı alacaklardan bir ricam olacak. Madem demokrasi seçenekler rejimi, ben ve benim gibi seçimden bıkanlar  için güvenli alanlar oluşturulsun; propaganda yapılmayan ve siyasetçinin görünmediği/konuşmadığı tv ve radyo kanalları oluşturulsun, parti afişi görülmeyen ve seçim şarkıları çalınmayan “siyasetten arındırılmış” bölgeler oluşturulsun ve biz seçime kadar o alanlarda kalalım. (Geçici olarak kiralanacak bir Yunan Adası da kabulümüzdür)

Seçimden bir gün önce de sığınaklarımızdan çıkarak seçim günü oyumuzu kullanalım.

Ey ben ve benim gibi düşünenler; ya erken seçime mani olalım ya da kendimize güvenli alanlar oluşturulması için yöneticilerimize baskı yapalım.


Haydi, eller klavyeye!

Hiç yorum yok: