BİR SU BİLE İÇMEYENLERİ TEBRİK EDİYORUM!

Bir tarihte dört buçuk yıl başbakan yardımcılığı yapan birini şikayet ederken görünce şaşırmıştım; o bile şikayet ediyorsa biz ne yapalım?

Dün de TUROB Başkanı Timur Bayındır’ın,“İlk 6 ayda İstanbul havalimanlarından geçen yaklaşık 6.4 milyon transit dış hat yolcusu, bir şişe su dahi içmeden havalimanlarımızdan başka ülkelere gitti” dediğini okuyunca anladım ki biz icraatı değil şikayeti seviyoruz.

Şikayet ediyorsun sorumluluktan kurtuluyorsun, problemleri kim çözecek o belli değil.
Bodrum’da 80 liraya lahmacun yiyenler sorusu bugün açıklığa kavuştu çok şükür de havaalanlarında 4 liraya küçük su içenlerin kim oldukları açıklığa kavuşamadı. Sadece kim içmiyor o açıklığa kavuştu.

Şimdi, Bodrum’da 80 liraya lahmacun varmış ama genelde 7 liraymış. Yani bir seçeneğiniz var. Oysa havaalanlarında bir küçük su fiyatı 4 lira ve daha ucuzunu alma seçeneğiniz ve hemen hemen içmeme şansınız da yok.


Bu nedenle havaalanında su içmemeyi başaran 6,4 milyon turisti tebrik ediyorum.  Ve yetkilileri de toptancıda tanesi 21 kuruşa alınabilen ve sokakta/markette/ kafede fiyatı 50 kuruşla 1,5 lira arasında değişen bir şişe küçük suyun havaalanlarında 4 liraya satılmaması için önlem almaya çağırıyorum.

Hiç yorum yok: