ÖYLE BİR YAZI YAZDIM Kİ


-Yazdıkların edebi değil. Yayınlamayı düşünmüyorsun herhalde!

-Suya sabuna dokunmayan şeyler yazıyorsun sen. Eh memursun, ondan herhalde!

-Site sanmıştım, meğer blogmuş seninki!

-Yazılarını zevkle okuyorum. En çok da şeyle ilgili yazını beğendim. Neydi yahu o? Şey yani şeyle ilgili olan yazın!

-Kusura bakma, blog okumuyorum. Klasiklerle ilgiliyim daha ziyade!

-Önüne gelen yazıyor kardeşim. Yazılacak ne kaldı ki millet klavyeye sarılıyor!

Evet, bütün eleştirilerinizi okudum. Söylenenleri ciddiye alıyorum ve aklımın bir köşesinde tutuyorum. Fakat buna rağmen “Bugün bir yazı yazdım. İnsanlık bu yazı yazılmadan ne yaptı bunca sene", diye düşünüyorum. Bir yandan da bir romana başladım. Yirmi sayfa geride kaldı. Gazamız mübarek ola!

2 yorum:

Otometre.com dedi ki...

Yazılarınızı fırsat buldukça takip ediyorum. Yazılacak o kadar çok konu var ve her görüşü yazmalı mısınız diye ikilemde de kalınabiliyor!(kendi adıma). Bu yazınızı da beğendim. Sizle aynı görüşleri paylaşıyorum. Romanınız içinde başarılar dilerim..Selamlar..

mahmutemin dedi ki...

Eleştiriye takılır kalırsanız, daima eleştiri beklersiniz.
O zaman da eleştiri yapacak bir akıl bulmazsınız.
En iyisi,
Oku eleştirileri,
Not al,
Ve...
Yırt at.
Sen bildiğin gibi davranmaya devam et.