SEVGİ SELİNDE BOĞULMAK






Gurbetteki her sabah gibi dün sabah da biraz buruk, biraz yorgun başladım güne. Bilgisayarı açtığımda facebookta karşılaştığım manzara aynen böyleydi:

Neşe Bolcal
Erkan, doğum günün kutlu olsun sağlıklı mutlu nice yıllara
Ali Osman Yener
Nice yıllara gözüm:))) Su gibi ömrün olsun.

Mehmet Yavuz
nice mutlu yillara dostum erkan.. sevgilerimle...

Kamile Kurt
gülümsemenizin eksilmediği nice yaşlar dilerim...

Fatma Özer
arkadaşım doğum günün kutlu olsun .sevdiklerinle nice mutlu yıllar dilerim ...sevgiyle kalın....

Zehra Ege
erkan, doğum günün kutlu olsun. Daha nice mutlu, huzurlu yıllar dilerim...

Efdal Otaç Altıngül
mutlu yıllar , sağlıkla

Ebru Çiçek
doğum gününüz kutlu olsun. Nice sağlıklı mutlu güzel yaşlara...

Mehmet Salih Özsaraç
doğum gününüz KUTLU olsun...

Tansel Saylı
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN....

Hasan Gündüz
nice senelere......

Levent Elpen
Nice güzel ve mutlu yıllar diliyorum. Selâmlar, sevgiler...

Talat Gençalp
doğum gününüz kutlu olsun...

Şafak Tuzcu Hacaloğlu
Mutlu ,sağlıklı yıllar dilerim.

Saffet Antep
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.Nice yaşlara...

Gülay Coşkun Kasap
Servet Kasap · DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..YAŞAM SİZE VE SEVDİKLERİNİZE HEP GÜLSÜN..

Rahmi Öztürk
doğum günün kutlu olsun.

Ahmet S. Sular
ERKAN ARKADAİ; NİCE MUTLU, SAGLIKLI YAŞLAR. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

Ayşe Aygör
Yazılarıyla ruhumuzu, yemek fotolarıyla gözümüzü doyuran sevgili arkadaşım Erkan, nice nice mutlu yıllara diyorum..

Filiz Aydın
doğum günün kutlu olsun erkan

Hasan Kalaycı
üstadım doğum gününüzü kutlar, sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim...

Münevver Özdamar OR
Doğum günün kutlu olsun sevgili Erkan..Sevenlerin ve sevdiklerin ile birlikte nice güzel yıllar..herşey gönlünce olsun..

Sehran Ercan
Sağlıklı.mutlu yıllar dilerim! 

Barba Dionysos
Facebook'un prensi, harika dostum Erkan; sevdiklerinle birlikte, sağlıklı, keyifli ve çok yaşa. Telefonla kutlamak istedim ama yoğundun galiba..

Ismail Kayalı
abi doğum gününü kutlar, sevdiklerin le nice mutlu yıllar dilerim..

Sezai Emiral
yeni yaşın kutlu olsun devrem

Zafer Karakulak
pırıl pırıl günler seninle olsun..

Reşat Sinan
Sevgili dostum,bol yemekli,fotoğraflı,gezili mutlu günler diliyorum...

Meltem Şahan
 Daha nice mutlu, keyifli anlar dilerim, iyi ki varsınız.. Sevgiler, herşey gönlünüzce olsun..

Aytül Tekay
MUTLU YILLAR DİLEĞİYLE....DUVARI AŞAMADIK AMA BACADAN DA OLSA YAZI MASANA BİR PASTA BIRAKAYIM DEDİM...SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KAL...

Ümit Aşçı Çini
aman efendim, ikidir arıyorum, telefonunuz meşgulde...hayranlar rahat bırakmıyor zaar) Nice yaşların olsun sevgili Erkan, sağlıklı, huzurlu, sevdiklerin yanında, şöööyle her daim kalemli kağıtlı, tatlı, neşeli geçsin ömrün...İyi ki doğdun!  
Ece Sezgin
Doğum günün kutlu olsun amcacımmm,nasıl keyifler?:)

Halit Çetin
Erkancığım, doğum günün kutlu olsun, nice yıllara...

Ali Eser
Sağlıklı,huzurlu nice seneler...Doğum günün kutlu olsun. Selamlar

Gürsel Kiremitçi
Mutlu yıllar, aydınlık yarınlar arkadaşım...

Gündüz Akagündüz
olabildiğince...keyfince.... sevgiler......

Mahmut Emin
İşte face'nin faydası.... Doğum günün kutlu olsun....

Asım Yaman
Özlemini duyduğun bir dünyada nice mutlu yaşlara Erkan

Mihrimah Diril
Her gelen yaş gönlümüzce günler getirsin ve sağlık,huzur,mutluluk dolu olsun.Nice yıllara...

Metin Özel
Doğum günün kutlu olsun,nice yeni yaşlara...

Hikmet Doydum
Erkan'cığım nice nice sağlıklı yıllar diliyorum.

Sevim Ejder
nice nice nice nice güzel ya§lara sevgili Erkan.

Mustafa Şimşek
Sağlık, mutluluk ve huzurla nice mutlu seneler diliyorum.

Ayşenur Öztürk

Feza Çakır
Sevdiklerinle birlikte sağlık, huzur, mutluluk ve başarı dolu daha nice yaşlara.. 

Zehra Çıdamal Ataç
ErKAN mutlu yıllar 

Varol Çini
Sağlıklı,mutlu,sevdiklerinle,dilediğince yaşa...

Şerafettin Elmacıoğlu
Sevgili Erkan,doğum günün kutlu olsun,sevdiklerinle,sağlıklı ve neşeyle dolsun...Nice nice yıllara...

Sema Aypolat Kurtuluş
Evettt yine bir ikizler burcu arkadaşımızla karşıkarşıyayız  Umutlu uzun yıllar dileirm

Hüsamettin Korkusuz
Erkan kardeşim yeni yaşın hayırlı olsun.Tüm sevdiklerinle daha nicelerini kutlamanı dilerim....

Vakif Mercimek
Ustad; Mutly,saglikli bur omur diliyorum.

Dursun Yuksek
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım. Ulaşmak istediğin bütün hedefler , senin için dileğimdir.

Turgut Ordu
Doğum gününüzü kutlar sağlık huzur ve mutluluklar dilerim, nice yıllara !

Fatma Lapacı Taş
Erkancım; doğum günün kutlu olsun...Sevdiklerinle beraber nice güzel yıllara....

Atilla Tuncel
nice nice yıllara 

Melike Soydaş
Duvarını kapatan arkadaşım; mecburen özelden kutluyorum doğum gününü...yeni yaşın kutlu olsun, kalemin mürekkep dolsun:)))

Rıza Göksu
Doğum günün kutlu olsun Erkan,sağlıklı mutlu nice yaşlara.. 

Aysel Er şahin
Sağlıkla, dere tepe gezmeli nice yaşlara.....

Rüveyda Fidan Parmaksız
m U t l U y A ş l A r ......

Gönül Ülker Aydın
Nice mutlu seneler.

Nalan Can
Doğum gününüz kutlu olsun Erkan Bey....yaşamınız çektiğiniz sonrada bizimle paylaştığınız fotoğraflarınız gibi cıvıl cıvıl,rengarenk ve çok yönlü olsun ve çok güzel olsun...selamlar,sevgiler....)))

Heykeltraş Nerm Sozel
doğum günün kutlu olsuuunnn erkaaannnnnnn:))))))sevdiğin her şey ile birlikte pek çok yeni yaşın olsun sevgili dost insan..sevgiler,selamlar..

Hülya Cingöz
SEVDİKLERİNİZLE NİCE YAŞLARA ...

Muhterem Durmuş
Doğum günün kutlu olsun..

Veysel Bilal
Mutlu yıllar.

Zehra Çıdamal Ataç
iyiki varsın arkadaşım mutlu yıllar :)

Esin Gürel
sadece face üzerinden de olsa sizi tanımak gerçekten büyük keyif, iyi ki varsınız, nice güzel yaşlara..

Aydın Er
nice yaşlara doğum günün kutlu olsun.

Gülten Sazlı Pazar
Doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle mutlu nice yaşlara..

Belgin Albayrak Gül
 Nice yaşlara sağlıkla huzurla inşallah.

Hayriye Söylemez 
Nice yıllara...Erkan arkadaşım doğum günün kutlu olsun, nice yaşları sağlık ve huzurla ,sevdiklerinle birlikte geçirmeni diliyorum.

Ümit Aşçı Çini
 Yav arkadaş, bu duvar niye kapalıysa, ben anlamıyorum...tam güzel bir şey hazırlamıştım kafamda, ana, duvarının kapalı olduğu geldi aklıma...:( neyse buradan kutlıycaz mecbır...:)) Mutlu yaşlar, mutlu yaş günleri, bol hediyeli, şımartmalı, kucaklamalı, pışpışlamalı bir gün diliyorum...İyi ki doğmuşsun, iyi ki de karşılaşmışız...doğum günün kulu olsun:) ♥

Nuray Caliskan
 Sevgili arkadaşım doğum günün kutlu olsun... Nice mutlu yıllara... Sevgiler...:)

Arzu UludağÜniversitesi
 güzelliklerle dolu nice nice mutlu yaşlar,yıllar dilerim erkan .....sağlıkla ,huzurla ve sevdiklerinle....

Aytül Tekay
 MUTLU YILLAR DİLEĞİYLE SEVGİLİ ERKAN...BENDE ÜMİT GİBİ DÜŞÜNÜYORUM...BENDE SANA BİR PASTA HAZIRLAMIŞTIMMM AMA DUVARIN DUVAR OLDU İŞTE NE YAPALIM...SAĞLIKLA VE SEVGİYLE KAL...

Oya Akansel Çolakoğlu
 sağlıklı,mutlu nice yıllar...

Nihal Duruca Karaman
 Doğum gününüz kutlu olsun, dilediklerinize kavuşarak yaşayacağınız yeni yaşlarınız olsun..nice yıllara..

Kürşat Bülbül
 Sevgili Erkan abim, muhabbetinin, kahkahalarının ve dostluğunun eksilmemesi dileklerimle nice yıllara... (Sanal alemdeki paylaşımların sanırım yakında ulusal düzeyden sonra uluslararası düzeyde de ses getirecek. Paylaşım hızının önünde saygıyla eğiliyorum. Bir ara canlı yayın yapacaksın diye düşünmeye başlamıştım). Zuhal abla ve Ongan'a da selamlarımla.

İdris Topcu
 Paket yaptık, kapı duvar Afedersin; Duvar duvar olmuş. Neyse Sevdiklerinle sevenlerinle sevgi dolu nişe yaş dönümlerin olsun....:))))

Aydın Yüksek
 Mutlu ve sağlıklı yıllar.Selamlar.

Sevim Ordu sevgili erkan, yeni yaşın kutlu olsun, gönlün neşeyle dolsun arkadaşım.

Serpil Kutoğlu Kayan
 Mutlu yaşlar dilerim...

Meltem Aygün Ergen 
Nice yillara Erkan.

Melda Omay Erkancım kapı duvar, şey duvar-kapı. Şirinlikler tasarlamıştım. İyi ki doğdun diyorum, çok çok mutlu seneler diliyorum, ÇOOOOk ve SAĞLIKLI yaşa!

Bunun dışında telefonla arayan Gülname GÜMÜŞ, Ümit AŞÇI ÇİNİ, Ümran TUNOĞLU, Mahmut AKARÇAY, Ali Galip BÜYÜKKALAYCI, Anne Yarısı Naime Teyzem, Gelini Betül, Hande ve kuzenlerim Mehmet KAYA ve İsmail KAYALI da doğum günümü kutlayarak iyi dileklerini ilettiler.

Bu arada telefonla arayan arkadaşlarımdan Nuray ÇALIŞKAN ise “duvarında bir şey paylaşmama izin vermeyen birinin doğum gününü kutlamamak lazım aslında” diyerek sitemini iletti. Aldığım mesajlarda da benzer sitemlere rastladım ve habersiz reklam yayınlanmasını engelleyeyim derken dostlarımın güzel mesajlarına mani olduğumu anladım ve derhal duvarımı açtım. Dostlarımın benim için hazırlayıp  paylaşamadıkları güzel paylaşımlardan mahrum kalmayı da bu hatamın cezası olarak kabul ediyorum.

Evet sevgili dostlarım, mesajlarınız, kutlamalarınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Hani bir laf var ya “boğulacaksan büyük suda boğul” diye, ben onu değiştirdim: boğulacaksan sevgi selinde boğul!




Hiç yorum yok: