KIRLANGIÇ FIRTINASI OYUNCULARINA YAZIK OLDU!

Geçen gün facebookta arkadaşlarıma sordum:

-Bir kardeş diğerini vururken, diğeri de kalp krizi geçirirken aynı zamanda eşinin kendini tavana asması kaç milyonda bir ihtimal?

Evet, Kırlangıç Fırtınası dizisinin bir bölümü aynen böyle sona erdi ve ertesi haftaki bölümde de, önce vurulan kardeş yaralı olarak bir zamanlar kaçtığı kişinin kardeşi tarafından kurtarıldı,sonra da kalp krizi geçirene ilaç almaya odasına girenler kendini asan karısını da kurtardılar. Kriz geçirene zaten birşey olmadı.

Eh, bu kadar beyin yakıcı senaryoya dayanamayan yapımcılar da baktık diziye final yaptırmışlar. Gidişat, dizinin bir kaç sezon yapacağı yönündeydi oysa.

Final bu kadar acele olunca, acele işe şeytan karıştı ve uzun yıllar unutulmayacak bir final yaşandı. Ve senarist, ne yaptı etti, aynı kıza aşık iki erkek kardeşten sonra sağır-dilsiz kızın da kardeşinin kocasına aşık olduğunu araya sıkıştırmayı başardı.

Hatta Meryem'I kaçıran Ülfet'in sevdiği adamın karısının bir zamanlar Meryem'e aşık olduğu imasını bile gördüm ve gerçekten korktum bu senaristten.

Yıllar önce, Kırıkkale'de cafcaflı  açılışı yapılan, dekorasyonu için hiçbir masraftan kaçınılmayan bir lokantaya gitmiştim ve yediğim yemeği görünce, "o kadar masraf yapacağına keşke lokantaya iyi bir aşçı tutmayı akıl etseydi" demiştim.


O lokantanın akıbetini bilmiyorum ancak bu kadar iyi oyuncuyu bir araya getirmiş, aslında hikayesi de iyi bir dizinin kötü bir senarist yüzünden akıbeti bu olmamalıydı diye düşündüm.

Hiç yorum yok: