BİR FOTOĞRAF ÇEKTİM FİKRİM DEĞİŞTİ!



Bu fotoğrafı ben çektim. Peki, benim yaptığım mı ayıp yoksa onun yaptığı mı? Benim yaptığım mı doğaya yararlı yoksa onun ki mi?

Ya her gün ekranda gördüklerimize ne demeli? İnsanoğlu almış eline bir kamera ne özel hayat dinliyor ne de onları rahat bırakıyor. Bayıltıp çip takmalar, sonra elde anten peşinde koşmalar, gezdiği yerlerin haritasını çıkarmalar, yumurtası toplamalar, kan almalar, otopsi yapmalar vs.

Bütün bunların ne yararı var onlara? neslini tüketmekten başka ne işe yarıyor bütün bu araştırmalar?

Şöyle biraz tarafsız bakınca doğada en gereksiz varlığın insan olduğu kolayca anlaşılıyor. Öyle olduğu içindir ki insan öncesi milyonlarca yıl sürmüş olan yaşam insandan sonra tehdit altında.

Kısacası bir fotoğraf çektim fikirlerim değişti. Umarım fotoğrafını çektiğim buzağı için de bu fotoğraf sayesinde değişir bir şeyler...

Hiç yorum yok: