ALLAH RIZASI İÇİN PAYLAŞ!


“Peygamber efendimize bir milyon salavat gönderelim, Allah rızası için paylaş”,

“Atamızı seven kaç milyon kişiyiz gösterelim, Allah rızası için paylaş”,

“Bez parçasını on bin kişi beğeniyorsa bayrağımızı beş milyon kişi beğenir inşallah”,

“Nette kaç Fenerli var dediler, beğenin de gösterelim”,

“Hadisi Şerifleri Allah rızası için paylaş”,

“Elazığ sayfasını yüz bin kişi beğenmişse Malatya sayfasını bakalım kaç kişi beğenecek”,

“Bu kız çocuğu kayıp, Allah rızası için paylaş”,

“Kan lazım, Allah rızası için paylaş,
Liste çok uzun. Hepsinin de ortak özellikleri:
-Beğenme ve paylaşma talep etmeleri,
-Sayı hedefi koymaları,
-İnsanları tahrik ederek yarışa sokmaya çalışmaları,
-Dini, milli ve insani ne varsa amaçlarına alet etmeleri.
-Paylaşımları anlamlı, güzel ve dikkat edici olsa da beğen ve paylaş taleplerinin bu güzelliklerin önüne geçmesi,

Olarak sıralanabilir.

Ben insanların oturup sadece seyretmektense bir şey üretmelerini, ürettiklerini internette paylaşmalarını veya gördüğü beğendiği paylaşımları diğer insanlara ulaştırma çabalarını takdirle karşılıyorum.

Ayrıca sanal alemde bir şeyler yazdığı yazıları, çektiği fotoğraflarla bunun dışında  güzel gördüğü ne varsa paylaşan bir insan olarak, paylaşımlarımın beğenilmesinden, paylaşılmasından ve bu sayede birçok insana ulaşmasından tabi ki hoşlanıyorum.

Fakat buna rağmen sanal alemdeki varlığını tamamen beğenme-paylaşma üzerine kurmayı, bunun için bütün manevi-insani değerleri istismar ederek insanları buna zorlama çabalarını anlayamıyorum.

Onun için de soruyorum, nedir sizin derdiniz?

Hiç yorum yok: