BU YEREL SEÇİMLERDE BEN YOKUM!


On yaşımda ayrıldığım memleketimde onbeş yıl (üç dönem) aynı kişi belediye başkanlığı yaptı. Bu sürede dişe dokunur hizmet olarak bir tek mezarlık yaptı. Seçimleri kaybedince de ilk kendi gömüldü. Bundan da anlıyoruz ki bu tek hizmeti de kendisi için yapmış.

Hal böyle olunca ve de memleket hasreti ağır basınca belediye başkanı olmaya karar vermiştim. Kimseye söylemedim ancak bunun için ciddi ciddi hazırlandım. Projeler, konuşmalar vs. Göreve gittiğim her yere de baktım, memlekete yapabileceğim bir şey var mı diye.

Neticede bu düşüncem gerçek olmadı ve üç dönemden sonra başka biri başkan oldu. Ondan sonra da başka partiden başka biri.

Fakat her ikisi de öyle hizmetler yaptı ki içimden “iyi ki ben başkan olmamışım da memleketim bu hizmetleri kazanmış” dedim.

Hayır,” bu iki başkan çok iyi hizmetler yaptılar, en iyisi bunlar” demiyorum asla. Sadece “benden daha iyi hizmet yaptılar, benim aklıma gelmeyecek, hayal edemeyeceğim şeyler yaptılar” diyorum. Bir nevi “Germencik’i Allah korumuş” kısacası.

Ancak aynı şeyi ülkem için söyleyemiyorum maalesef; “Cumhurbaşkanlığı için şartlarım tutuyordu, beni seçmediniz, çok arayacaksınız” demekle yetiniyorum şimdilik.

Hiç yorum yok: