O SES TÜRKİYE’DE SURİYE’Lİ YARIŞMACI VAR MI?

O Ses Türkiye programını iki yıldır izliyorum. İzlediğim kadarıyla, bugüne kadar Kübalı, Azeri, İranlı, Ukraynalı ve Rus yarışmacılarla karşılaştım. Bunların bir bölümü ülkemizde yaşayanlar bir bölümü de yarışmak için ülkelerinden gelenler.

Geçen gün aklıma takıldı, neden ülkemizdeki 3,5 milyon Suriye’li mülteciden hiç yarışmacı yok?

Her gün yollarda, sokaklarda ve ekranlarda ölürken veya yardım kuyruklarında gördüğümüz Suriye’lileri bu yarışmada görmedim ben şahsen.

Üşenmedim, google amcaya da sordum. Suriye’li yarışmacı diye karşıma iki-üç yıl önce ekranda “mikrofon bırakma” eylemi yapan, yıllar önce Halep’ten Adana’ya yerleşmiş bir yarışmacı çıktı. Bunun dışında birine rastlamadım.

Tabi ki programda Suriye’li yarışmacı varsa ve bana denk gelmediyse bu yazımı geri alıyorum ancak kafama takıldı yine de:


-Ülkemizdeki 3,5 milyon Suriye’liden sesi güzel olan yok mu?

Hiç yorum yok: