SÖVGÜN ÖĞRETİM


Eğitim üçe ayrılır:

-Açık öğretim,

-Örgün öğretim,

-Sövgün öğretim.

Baştaki ikisi kamu ve özel sektör tarafından verilen bir öğretim çeşidi olmakla birlikte sonuncusu genelde trafikte babanın oğluna verdiği bir eğitim çeşididir:

-Sinyal versene p..venk!

-Aniden yola çıkılır mı gavat!

-Al o ehliyeti başka amaçlar için kullan!

-Buraya park edilir mi lan ailesi hakkında bir takım şaibeler bulunan şahıs!

Eğitim bir programa veya kitaba bağlı değildir. Ders konusu trafikte babanın anında refleks olarak ağzından çıkan tepkilere dayanır. Eğitimin sonucu sınavla belirlenmez. Ancak oğulun araba kullanmaya başladıktan sonra benzer durumlarda verdiği tepkilerle ölçülür eğitimin başarısı.

Eğitim, teorik olmayıp pratik verilir. Ancak eğitim verilirken araba camlarının kapalı olmasına dikkat edilir ve mümkün mertebe eğitim sırasında el kol hareketleri ve mimikler kullanılmaz.

Araba camının açık olması veya el kol ve mimiklerle desteklenmesi halinde, sövgüye muhatap olan ders konusu şahısların oğlunuza ve size şiddetli bir hayat dersi vermesi olasıdır. Bu da tamamen maliyetsiz olan bu eğitimin ağır bedellerle ödenmesine yol açabilir.

Herkese hayırlı dersler!

Hiç yorum yok: