KEDİ SEVEN ERKEK AZ BULUNUR!


-Hamza’nın Facebook’taki profil fotoğrafını gördün mü? Bu fotoğrafla çok ekmek yer sanal alemde!

Bunu o kadar çok insandan duydum ki sonunda dayanamadım ben de baktım. Aslında fotoğrafta bir anormallik yok. Bir eliyle kucakladığı kedinin tüylerini diğer eliyle okşayarak poz vermiş bir adam. Fotoğrafı ilginç kılan, yıllardır meymemetsiz bir suratla gördüğümüz kompleksli, kaprisli, geçimsiz Hamza’nın kediyle çekilmiş fotoğrafı ile sanal alemde yeni bir imaj yaratma çabasıydı sanırım.

Oysa bunda şaşılacak bir şey yok. Zira sanal aleme giren hemen hemen herkes hayvan seviyor, kitap okuyor, şiirler yazıyor, özlü sözler söylüyor ve romantik şarkılar dinliyordu. Hayvanlara mesafeli olanların, yerlere tükürenlerin ve bilumum magandaların sanal aleme girişi yasaktı anlaşılan.

Ve anladım ki benim gibi misafirlikte üzerine kedi atlayan, köpeklerin anında hırladıkları, hayvanlarla bir fotoğraf çekimi dahi yakınlık kuramayan bir adama bu alemde yer yoktu. O nedenle ben de kendimi yazı yazmaya vurdum, iyi de yaptım sanırım.

Tabi ki sanal alemdeki hayvan severlerin hepsi Hamza gibi imaj peşinde değil. İçlerinde gerçekten insan ve hayvan sevgisi barındıranlar da var. Ama bunların büyük bir bölümü kadın. Erkeklerden çok az var .

İşte geçenlerde böyle bir erkekle arkadaş olan ve ondan ayrılma kararı alan kız arkadaşımı uyardım bu nedenle:

-Bu devirde kedi seven erkek çok az bulunur, aman kıymetini bil!

Hiç yorum yok: