BENİM BLOGU DA OKUYAMADI RAHMETLİ!

Ünlü olmak nasıl bir şey bilmiyorum ama “kamuya mal olmak” ne demek öğrendim bir reklam sayesinde.

Bir insan bir şeyler başarmış ve sonunda hakkın rahmetine kavuşmuş. “Artık yapmış yapacağını, gittiği yerde rahat uyusun” demek ne mümkün?

Hayır, yaptıkları ile anılmak veya tarihte yer almak değil konumuz, “kamuya mal olmuş” kişiler, “yapamadıkları” ile de gündeme getiriliyorlar. Hem de asla mümkün olmayan şeyler için.

Yıllar önce bir reklam vardı: yaşasaydım bunu kullanırdım, şunu okurdum, diye. Yani,  delili ispatı olmayan bir şey.

Şimdikiler daha insaflı: her şeyi başardı ama bizim arabayla şerit değiştirmeyi başaramadı!

Vallahi yaptığınız yasal mı, etik mi bilmiyorum ama o kadar da üzülmeyin. Benim de hiçbir blogumu okuyamadan göçtü gitti bu dünyadan rahmetli!

Hiç yorum yok: