HALİT ÇETİN'DEN EN SON FIKRALAR



Sarışının biri:

- ''Sarışın pizza ısmarlar. Pizzacı sorar: 



"6 parçaya mı böleyim, 8 parçaya mı? " 


Sarışın: 


"6'ya böl", der, "sekiz parçayı bitiremem''.


***


Sahipsiz zannetmiş:

Temel otomobil hırsızlığı suçlaması ile mahkemeye çıkarılmıştır. Hakim, söyleyecek bir sözü olup olmadığını sorar.

-Haçan pen sahibu yoktur zannetmiş idum hakim pey...

-Ne alaka yahu? Neden öyle düşündün?

-Haçan mezarliğun önünde park edulmuş idu...


***


Taze:

Galata’da bir balıkçı bağırıyor:

- Canlı balık... Canlı balık...

Ermeni bir teyze yaklaşıyor ve soruyor:


- Evladim, balıklar tazedir?

Balıkçı istifini bozmuyor...

- Canlı balık... Canlı balık...

- Evladim balıklar tazedir?

- Teyze, ‘canlı’ diyoruz ya işte!..

- A evladim... Ben de canlıyim, fakat tazeyimdir?

Hiç yorum yok: