BELEDİYE OTOBÜSÜ MASUMDUR!

Terör eylemi, mesajını bizim gibi sıradan insanlara vermek için yapılsa da elli yıllık ömrümde terörün hiçbir mesajını tam olarak aldığımı sanmıyorum.

Yıllardır dehşetle izlediğim eylemlerin mantığını da anlayabilmiş değilim.

Örneğin belediye otobüsü yakılması.

Terör eylemlerinin bir amacı ve hedefi olduğu varsayıldığında, molotofla yakılan bir otobüsün içindeki yolcu ve şoförün protesto edilen konuyla bir alakası yok.

Ses getirmek derseniz, o otobüsü yakılan gariban mahallelinin hiçbir konuda sesi dinlenmemiş ki otobüsü yakıldı, korktu ve mağdur oldu diye yükselen feryatları duyulsun.

Kamuya zarar vermek derseniz, o kenar mahallede oturanlara zarar vermiş olursunuz. Onların eylemden sonra daha külüstür bir otobüsle işe gitmeleri ise hangi amaca hizmet eder bilemiyorum.

Hayır, hiçbir terörist eylemi desteklemiyorum, mantıklı da bulmuyorum. Sadece otobüs yakanlara, “belediye otobüsleri masumdur, kimseye bir zararları olmamıştır şimdiye kadar” diyorum.


Dinleyen olursa tabi.

Hiç yorum yok: