Bir
tarihte dört buçuk yıl başbakan yardımcılığı yapan birini şikayet ederken
görünce şaşırmıştım; o bile şikayet ediyorsa biz ne yapalım?
Dün
de TUROB
Başkanı Timur Bayındır’ın,“İlk 6
ayda İstanbul havalimanlarından geçen yaklaşık 6.4 milyon transit dış hat
yolcusu, bir şişe su dahi içmeden havalimanlarımızdan başka ülkelere gitti” dediğini
okuyunca anladım ki biz icraatı değil şikayeti seviyoruz.
Şikayet ediyorsun
sorumluluktan kurtuluyorsun, problemleri kim çözecek o belli değil.
Bodrum’da 80 liraya
lahmacun yiyenler sorusu bugün açıklığa kavuştu çok şükür de havaalanlarında 4
liraya küçük su içenlerin kim oldukları açıklığa kavuşamadı. Sadece kim içmiyor
o açıklığa kavuştu.
Şimdi, Bodrum’da 80 liraya
lahmacun varmış ama genelde 7 liraymış. Yani bir seçeneğiniz var. Oysa
havaalanlarında bir küçük su fiyatı 4 lira ve daha ucuzunu alma seçeneğiniz ve
hemen hemen içmeme şansınız da yok.
Bu nedenle havaalanında su
içmemeyi başaran 6,4 milyon turisti tebrik ediyorum. Ve yetkilileri de toptancıda tanesi 21 kuruşa
alınabilen ve sokakta/markette/ kafede fiyatı 50 kuruşla 1,5 lira arasında
değişen bir şişe küçük suyun havaalanlarında 4 liraya satılmaması için önlem
almaya çağırıyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder